Interesuje mnie

Budowa logo

Preferowany styl

Kolorystyka

Dodatkowe elementy, jakie ma zawierać identyfikacja

Interesuje mnie także

Wyraź zgodę przed wysłaniem formularza

4 + 8 =

IDENTYFIKACJA

Wypełnij Brief

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Uzupełnij proszę odpowiedzi na pytania zawarte w briefie. Pozwolą mi one lepiej poznać Twoje oczekiwania względem projektu. Będą także podstawą do opracowania spójnej identyfikacji graficznej.

PSST, MAŁA PODPOWIEDŹ

Minisłownik

Logo- unikalna kompozycja graficzna, identyfikująca markę na rynku. Może występować w trzech różnych formach budowy- jako sygnet, logotyp lub połączenie obydwu elementów.

Logotyp- forma graficzna w postaci tekstu odzwierciedlająca nazwę marki.

Sygnet- oryginalny znak graficzny będący symbolem marki.

Tagline- slogan reklamowy, myśl przewodnia.

Rebranding- w zakresie graficznym- zmiana wyglądu dotychczasowych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
W kompleksowym znaczeniu to proces przemian wszystkich aspektów wizerunkwych- m.in. strategii marketingowej, nazwy firmy, kanałów komunikacji, oferowanych usług, jakości obsługi, itd.

POTRZEBUJESZ

Strony www

Mam nadzieję, że brief identyfikacyjny nie przysporzył Ci problemów i z przyjemnością udzielisz jeszcze kilku odpowiedzi.

IDENTYFIKACJA

Wypełnij Brief

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach. Uzupełnij proszę odpowiedzi na pytania zawarte w briefie. Pozwolą mi one lepiej poznać Twoje oczekiwania względem projektu. Będą także podstawą do opracowania spójnej identyfikacji graficznej.

PSST, MAŁA PODPOWIEDŹ

Minisłownik

Logo- unikalna kompozycja graficzna, identyfikująca markę na rynku. Może występować w trzech różnych formach budowy- jako sygnet, logotyp lub połączenie obydwu elementów.

Logotyp- forma graficzna w postaci tekstu odzwierciedlająca nazwę marki.

Sygnet- oryginalny znak graficzny będący symbolem marki.

Tagline- slogan reklamowy, myśl przewodnia.

Rebranding- w zakresie graficznym- zmiana wyglądu dotychczasowych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
W kompleksowym znaczeniu to proces przemian wszystkich aspektów wizerunkwych- m.in. strategii marketingowej, nazwy firmy, kanałów komunikacji, oferowanych usług, jakości obsługi, itd.

 

POTRZEBUJESZ

Strony www

Mam nadzieję, że brief identyfikacyjny nie przysporzył Ci problemów i z przyjemnością udzielisz jeszcze kilku odpowiedzi.

Interesuje mnie

Budowa logo

Preferowany styl

Kolorystyka

Dodatkowe elementy, jakie ma zawierać identyfikacja

Interesuje mnie także

Wyraź zgodę przed wysłaniem formularza

12 + 2 =