OFERTA
Projektowanie graficzne
Przygotowałam dla Ciebie kilka możliwości, dzięki którym będziesz mógł wybrać pakiet odpowiadający Twoim potrzebom oraz wymaganiom.
Chcę wyróżnić Twoją markę na tle pozostałych. Pomóc Ci obrać właściwy kierunek, który doprowadzi Cię do realizacji własnych marzeń i ambicji. Pragnę odzwierciedlić Twój styl poprzez indywidualne projekty graficzne– podkreślające charakter, styl życia i pasję, będące siłą napędową Twojej kariery.
WYCENA USŁUG PROJEKTOWYCH
Cennik logo
logo basic
PAKIET PODSTAWOWY
590 zł
netto + 23% VAT
2 koncepcje graficzne logo + 2 korekty wybranego projektu
1 wersja standardowa logo
logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej
komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG
zestawienie kolorystyki oraz czcionek użytych w projekcie
przekazanie praw autorskich
logo standard
PAKIET OPTYMALNY
890 zł
netto + 23% VAT
3 koncepcje graficzne logo + poprawki wybranego projektu / bez limitu korekt
2 alternatywne wersje użycia logo (np. wpisane w koło)
wizualizacje logo na przykładowych materiałach
logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej oraz monochromatycznej
komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG
zestawienie kolorystyki oraz czcionek użytych w projekcie
archiwizacja plików
przekazanie praw autorskich
logo exclusive
PAKIET ROZSZERZONY
1290 zł
netto + 23% VAT
3 koncepcje graficzne logo + poprawki wybranego projektu / bez limitu korekt
2 alternatywne wersje użycia logo (np. wpisane w koło)
wizualizacje logo na przykładowych materiałach
logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej oraz monochromatycznej
BRANDBOOK | księga znaku standaryzacja logo
komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG
archiwizacja plików
przekazanie praw autorskich
Przed rozpoczęciem współpracy proszę o zapoznanie się z regulaminem. Rozpoczęcie prac projektowych jest jednoznaczne z jego akceptacją.
WYCENA USŁUG PROJEKTOWYCH
Cennik identyfikacji
wizualnej
start-up
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
1250 zł
netto + 23% VAT
logo w pakiecie standard
projekt wizytówki
projekt papieru firmowego
projekt graficzny stopki e-mail + koperty firmowej
projekt materialów social media/ komplet 10 szt
archiwizacja plików
przekazanie praw autorskich
premium
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
1950 zł
netto + 23% VAT
logo w pakiecie exclusive
projekty z pakietu start-up
projekt folderu lub katalogu firmowego– do 10 stron
projekt ulotki lub plakatu
projekt baneru lub roll’upa
projekt zaproszenia, karty stałego Klienta, karty rabatowej, gadżetu firmowego, torby, kalenarza ściennego lub biurkowego/ do wyboru 3 szt
individual
IDENTYFIKACJA + WWW
wycena
wybrany przez Ciebie pakiet logo lub identyfikacji wizualnej
+ profesjonalna strona internetowa:
strona wizytówkowa one page
strona firmowa multi page
blog osobisty
landing page
Indywidualny projekt graficzny, konfiguracja od strony funkcjonalno- technicznej
Przed rozpoczęciem współpracy proszę o zapoznanie się z regulaminem. Rozpoczęcie prac projektowych jest jednoznaczne z jego akceptacją.
SŁOWNICZEK POJĘĆ
Identyfikacja wizualna- zestaw spójnych elementów mających na celu wyróżnienie i kreowanie wizerunku marki. Najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej to m.in.: logo,
kolorystyka, fonty, szata graficzna materiałów reklamowych, aranżacja wnętrz.
Brandbook- inaczej Księga Znaku, opis budowy znaku oraz jego standaryzacja. Składają się na nią: geneza znaczenia logo,
opis budowy, kolorystyka, pole ochronne,
warianty dodatkowe logo, wersje mono i achromatyczne, przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.
Logo- unikalna kompozycja graficzna, identyfikująca markę na rynku. Może występować w trzech różnych formach budowy- jako sygnet, logotyp lub połączenie obydwu elementów.
Logotyp- forma graficzna w postaci tekstu odzwierciedlająca nazwę marki.
Sygnet- oryginalny znak graficzny będący symbolem marki.
Tagline- slogan reklamowy, myśl przewodnia.
Rebranding- w zakresie graficznym- zmiana wyglądu dotychczasowych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
W kompleksowym znaczeniu to proces przemian wszystkich aspektów wizerunkwych- m.in. strategii marketingowej, nazwy firmy, kanałów komunikacji, oferowanych usług, jakości obsługi, itd.
Strona internetowa- zbiór treści graficznych oraz tekstowych prezentowanych za pomocą przeglądarki internetowej pod jednolitym adresem strony.
OnePage- strona internetowa o strukturze widoku treści na jednej stronie. Wszystkie materiały zawarte są w modułach umieszczonych pod sobą, nie przekierowują do odrębnych podstron.
DLACZEGO WARTO
1. Świadomość własnych potrzeb wpływa na pewność siebie, a ta potrafi nas zaprowadzić na szczyt możliwości.
2. Rzetelny wizerunek sprawia, że odbiorca identyfikuje się z naszą osobą, a tym samym oferowanymi usługami.
3. Poprzez spójną prezentację wzmacniamy siłę przekazu.
4. Odbiorca koduje bodźce wizualne (kolory, kształty), zapamiętuje obraz marki, buduje przynależność do niej.
5. Umiejętny sposób komunikacji z odbiorcą przekłada się na korzyści osobiste i zawodowe.
6. Liczy się przede wszystkim wysoka jakość. To właśnie ona przekłada się na stworzenie profesjonalnego wizerunku osoby sukcesu.
7. Diabeł tkwi w szczegółach, odpowiednio dobrane podkreślają reprezentowaną przez nas branżę.
„Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości,
jest jej kreowanie.”
PETER DRUCKER