OFERTA

Projektowanie graficzne

Przygotowałam dla Ciebie kilka możliwości, dzięki którym będziesz mógł wybrać pakiet odpowiadający Twoim potrzebom oraz wymaganiom.

Chcę wyróżnić Twoją markę na tle pozostałych. Pomóc Ci obrać właściwy kierunek, który doprowadzi Cię do realizacji własnych marzeń i ambicji. Pragnę odzwierciedlić Twój styl poprzez indywidualne projekty graficzne– podkreślające charakter, styl życia i pasję, będące siłą napędową Twojej kariery.

WYCENA USŁUG PROJEKTOWYCH

Cennik logo

logo basic

PAKIET PODSTAWOWY

590 zł

netto + 23% VAT

 

2 koncepcje graficzne logo + 2 korekty wybranego projektu

1 wersja standardowa logo

logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej

komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG

zestawienie kolorystyki oraz czcionek użytych w projekcie

przekazanie praw autorskich

logo standard

PAKIET OPTYMALNY

890 zł

 netto + 23% VAT

 

3 koncepcje graficzne logo + poprawki wybranego projektu / bez limitu korekt

2 alternatywne wersje użycia logo (np. wpisane w koło)

wizualizacje logo na przykładowych materiałach

logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej oraz monochromatycznej

komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG

zestawienie kolorystyki oraz czcionek użytych w projekcie

archiwizacja plików

przekazanie praw autorskich

logo exclusive

PAKIET ROZSZERZONY

1290 zł

 netto + 23% VAT

 

3 koncepcje graficzne logo + poprawki wybranego projektu / bez limitu korekt

2 alternatywne wersje użycia logo (np. wpisane w koło)

wizualizacje logo na przykładowych materiałach

logo w kolorystyce CMYK oraz RGB, w wersji oryginalnej oraz monochromatycznej

BRANDBOOK | księga znaku  standaryzacja logo

komplet plików w formacie zapisu: EPS, PDF, SVG, TIFF, JPG, PNG

archiwizacja plików

przekazanie praw autorskich

Przed rozpoczęciem współpracy proszę o zapoznanie się z regulaminem. Rozpoczęcie prac projektowych jest jednoznaczne z jego akceptacją.

WYCENA USŁUG PROJEKTOWYCH

Cennik identyfikacji
wizualnej

start-up

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

 1250 zł

 netto + 23% VAT

 

logo w pakiecie standard

projekt wizytówki

projekt papieru firmowego

projekt graficzny stopki e-mail + koperty firmowej

projekt materialów social media/ komplet 10 szt

archiwizacja plików

przekazanie praw autorskich

premium

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

1950 zł

 netto + 23% VAT

 

logo w pakiecie exclusive

projekty z pakietu start-up

projekt folderu lub katalogu firmowego– do 10 stron

projekt ulotki lub plakatu

projekt baneru lub roll’upa

projekt zaproszenia, karty stałego Klienta, karty rabatowej, gadżetu firmowego, torby, kalenarza ściennego lub biurkowego/ do wyboru 3 szt

individual

IDENTYFIKACJA + WWW

 wycena

 

 

wybrany przez Ciebie pakiet logo lub identyfikacji wizualnej

+ profesjonalna strona internetowa:

strona wizytówkowa one page

strona firmowa multi page

blog osobisty

landing page

Indywidualny projekt graficzny, konfiguracja od strony funkcjonalno- technicznej

Przed rozpoczęciem współpracy proszę o zapoznanie się z regulaminem. Rozpoczęcie prac projektowych jest jednoznaczne z jego akceptacją.

SŁOWNICZEK POJĘĆ

Identyfikacja wizualna- zestaw spójnych elementów mających na celu wyróżnienie i kreowanie wizerunku marki. Najważniejsze elementy identyfikacji wizualnej to m.in.: logo,
kolorystyka, fonty, szata graficzna materiałów reklamowych, aranżacja wnętrz.

Brandbook- inaczej Księga Znaku, opis budowy znaku oraz jego standaryzacja. Składają się na nią: geneza znaczenia logo,
opis budowy, kolorystyka, pole ochronne,
warianty dodatkowe logo, wersje mono i achromatyczne, przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.

Logo- unikalna kompozycja graficzna, identyfikująca markę na rynku. Może występować w trzech różnych formach budowy- jako sygnet, logotyp lub połączenie obydwu elementów.

Logotyp- forma graficzna w postaci tekstu odzwierciedlająca nazwę marki.

Sygnet- oryginalny znak graficzny będący symbolem marki.

Tagline- slogan reklamowy, myśl przewodnia.

Rebranding- w zakresie graficznym- zmiana wyglądu dotychczasowych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
W kompleksowym znaczeniu to proces przemian wszystkich aspektów wizerunkwych- m.in. strategii marketingowej, nazwy firmy, kanałów komunikacji, oferowanych usług, jakości obsługi, itd.

Strona internetowa- zbiór treści graficznych oraz tekstowych prezentowanych za pomocą przeglądarki internetowej pod jednolitym adresem strony.

OnePage- strona internetowa o strukturze widoku treści na jednej stronie. Wszystkie materiały zawarte są w modułach umieszczonych pod sobą, nie przekierowują do odrębnych podstron.

DLACZEGO WARTO

1. Świadomość własnych potrzeb wpływa na pewność siebie, a ta potrafi nas zaprowadzić na szczyt możliwości.

2. Rzetelny wizerunek sprawia, że odbiorca identyfikuje się z naszą osobą, a tym samym oferowanymi usługami.

3. Poprzez spójną prezentację wzmacniamy siłę przekazu.

4. Odbiorca koduje bodźce wizualne (kolory, kształty), zapamiętuje obraz marki, buduje przynależność do niej.

5. Umiejętny sposób komunikacji z odbiorcą przekłada się na korzyści osobiste i zawodowe.

6. Liczy się przede wszystkim wysoka jakość. To właśnie ona przekłada się na stworzenie profesjonalnego wizerunku osoby sukcesu.

7. Diabeł tkwi w szczegółach, odpowiednio dobrane podkreślają reprezentowaną przez nas branżę.

„Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości,
jest jej kreowanie.”

PETER DRUCKER

REKOMENDACJE

W kilku słowach

Współpraca z Dominiką to czysta przyjemność. Indywidualne podejście, cierpliwość, zaangażowanie, terminowość, elastyczność i słowność – to z pewnością jedna z najważniejszych cech. Ja z czystym sumieniem polecam ♥

 

Jadwiga Iwanicka   |   jadwigaiwanicka.pl

Profesjonalizm, rozsądek, wyczucie, doskonałe podejście do klienta, cierpliwość, zaangażowanie, pasja. Bardzo miła i kontaktowa osoba a jednocześnie w pełni skupiona na swojej pracy. Z całą odpowiedzialnością moralną polecam współpracę z Dominiką.

 

Grzegorz Jamroz   |   grzegorzjamroz.pl

Dominika to bardzo sympatyczna, ciepła i niezwykle cierpliwa osoba. Jestem pod wrażeniem jej profesjonalizmu, intuicji, poczucia piękna oraz estetyki przy tworzeniu projektów. Dzięki niej powstał indywidualny i niepowtarzalny wizerunek mojej marki. Z całego serca polecam współpracę.

 

Anna   |   Projekt Online Power

PROJEKTY DOPASOWANE DO POTRZEB

Zlecenia indywidualne

Potrzebujesz pojedynczego projektu graficznego? Masz już własne logo? Planujesz zrobić rebranding? Oprócz powyższych pakietów możesz zamówić u mnie stronę internetową, materiały wielkoformatowe takie jak roll’up, baner czy billboard, jak i wszelkiego rodzaju projekty do druku. Napisz, a przygotuję indywidualną wycenę, podam czas realizacji.